[afren] The NREN of Senegal to be formed by April 2010

Boubakar Barry barry at aau.org
Thu Jul 30 10:52:34 UTC 2009

ENGLISH TEXT AFTER THE FRENCH VERSION

J'avais oublie de joindre la declaration. Je signale egalemnent que la
reunion a ete organisee par le Ministere de l'Enseignement Superieur du
Senegal, l'Agence de l'Informatique de l'Etat, l'Agence de Regulation des
Telecommunications et des Postes et l'Association des Universites
Africaines.

B.

I forgot to attach the declaration (it's in French). Let me also add that
the meeting was organised by the Ministry of Higher Education of Senegal,
the Government ICT Agency, the Telecommunications Regulatory Agency and the
Association of African Universities.

B.